23948sdkhjf

Silvan vil flytte fokus væk fra prisen

Et nyt reklameunivers fortæller om kvalitet og vejledning.
Byggemarkedskæden Silvan lancerer nu ifølge Markedsføring et nyt reklameunivers, der skal flytte fokus fra pris til kvalitet og vejledning.

”Du kunne engang. Du kan igen” er sloganet i det nye Silvan-univers, der henviser til muligheden for at gøre-det-selv med hjælp og vejledning fra Silvan.

- Vi er et af de 10 mest kendte brands herhjemme, og det forpligter. Derfor er det naturligt for os at gå forrest, når markedet udvikler sig. Vi vil give danskerne endnu mere lyst til at gøre-det-selv igen og samtidig inspirere den yngre generation til at komme i gang med gør-det-selv-projekterne, for det ved vi, de gerne vil, lyder det fra Silvans adm. direktør, Freddy Lauridsen.

Originalartikel: http://markedsforing.dk/artikler/kampagn...
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.094